Llibertá pal home de la muyer que se bastió dende un 5º pisu n’Avilés

Llibertá pal home de la muyer que se bastió dende un 5º pisu n'Avilés
Sobre l'home pesaba una orde d'alloñamientu de la nueva finada'l domingu, cola que se casara apocayá en Paraguay 16:27

El Xulgáu de primera Instancia ya Instrucción nº 3 d'Avilés decretó la puesta en llibertá del home de la muyer de 20 años que finó va dos díes en bastiándose pola terraza de la so casa, dende un quintu pisu.

Según informó'l Tribunal Cimeru de Xusticia d'Asturies (TSXA) la xuez tomó esta decisión n'evaluando los atestaos policiales y la meyora del informe forense, en comprobando que nun había nengún niciu de muerte violenta.

Asina, la maxistrada namá lu tomó al home declaración por quebrantamiento d'una midida cautelar, en relación a una orde d'alloñamientu vixente que fuera establecida por un xulgáu de Xixón, llugar de residencia anterior de la pareya. L'home nun va tener tampoco la obligación de comparecer nel Xulgáu sacantes que sía riquíu pola autoridá xudicial.

Los fechos asocedieron el domingu 27 de febreru, cuando a les 11.30 hores la Comisaría del Cuerpu Nacional de Policía d'Avilés recibió delles llamaes qu'informaben del sucesu, polo que delles dotaciones del Grupu d'Atención al Ciudadanu mover al llugar y atoparon tendida nel suelu a la muyer. En confirmando'l so fallecimientu, la comisión xudicial procedió al llevantamientu del cadabre.

Nel momentu de la cayida nel pisu atopaben el so home y tres hijo pequenos d'ésti y del so anterior pareya, cola que al paecer, falaba per teléfonu cuando se produció la precipitación. Según la Policía Nacional, nel interior del pisu nun había nicios que punxeren n'evidencia la esistencia d'un episodiu de violencia. Sobre l'home pesaba la citada orde d'alloñamientu de la nueva, cola que se casara apocayá en Paraguay, país d'orixe d'ella.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s